chasingmydreams

Alla inlägg under december 2014

Av Felix - 3 december 2014 00:17

Tisdag / Onsdag ♥

 

Förlåt att jag har vart så inatkiv på senaste tiden, lovar att jag ska va mer aktiv.

fast har funderat på en sak ehh jag kanske ska flytta bloggen till en annan sida, pga vad dom har att erbjuda, som inte "bloggplatsen" har, dock är de här en skit bra sida  men jag tycker dom andra "blogg sidorna har mycket bättre saker att erbjuda.

 

   Vill Bara dela några ord med alla er ♥

   Den här Tjejen / flickvännen aka ebba♥  betyder verkligen allt för mig, och älskling om du läser de här så vill jag bara säga att du är den bästa flickvännen man kan ha ♥ älskar dig så obeskrivligt mycket. Du förstår mig och vet när jag mår dåligt eller är nere, du frågar alltid om nåt är fel eller liknande, Jag kan inte sluta tänka på framtiden.... 

Presentation


Hej Jag heter Felix , och är 16 år gammal och går första året på Real gymnasiet och studerar it/webdesign,

Mina intressen är precis vad jag pluggar, vilket är grafisk formgivning, webbdesign och rörlig bild. Även foto- och filmredigering, layout


Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards