chasingmydreams

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Tisdag

Av Felix - 30 december 2014 16:39

 


Tisdag

 

Tjena Hoppas ni har en bra tisdag, Själv har jag inte gjort så mycket idag, vakna ganska sent käka frukost/brunch, drog i mig  min proteindryck/shake o sen tog jag en lång prommis i det snöiga fast ända varma vädret. sen när jag kom hem bytte jag till myskläder, tittat lite på serier snackat med flickvännen lite, o de va min dag hehe sen får vi se vad som händer imorn 

//hade

 den till vänster är "chill R&B" och den till höger är mer "dubstep o house"

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix - 10 januari 2015 17:11


    De här är då den nya bloggen, jag snacka ju tidigare i mitt förra inlägg tror jag, att jag skulle flytta min blogg, och ny har jag gjort det. den här bloggen kommer fortfarande va kvar   Så följ gärna min nya blogg på : Nouw.com/chasing...

Av Felix - 4 januari 2015 03:36


    Söndag   Kan verkligen inte sova, så varför inte skriva ett litet inlägg till er. Jag vakna runt 14:00 idag, gick upp åt lite brunch sen åkte jag , mammi och syrran till ikea för att köpa lite saker till mitt rum. ehh det kommer trolig...

Av Felix - 1 januari 2015 20:15


  Vill bara tacka gud som gjorde att jag träffa en sån fantastiskt Tjej♥ Jag kommer va krigaren som slås o kämpar för vår kärlek, Jag kommer va din vägg och sköld för alla faror, Du kommer va Drottningen i kungariket som finns i mi...

Av Felix - 1 januari 2015 19:22

                                                                                                  Sommaren 2014   Här är lite bilder på vad jag gjorde i Sommras, Börja sommaren med att ta examen från en skola som heter "sofiedalskolan" de...

Av Felix - 31 december 2014 16:08


    Onsdag    hoppas ni har haft en skön start på nyårs afton, själv så har jag bara handlat o sånt till i kväll. börja dagen med att vakna lite sent, eller jag vakna tidigt o somna om x antal gånger hehe. sen när jag äntligen va uppe drog...

Presentation


Hej Jag heter Felix , och är 16 år gammal och går första året på Real gymnasiet och studerar it/webdesign,

Mina intressen är precis vad jag pluggar, vilket är grafisk formgivning, webbdesign och rörlig bild. Även foto- och filmredigering, layout


Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards