chasingmydreams

Alla inlägg under november 2014

Av Felix - 26 november 2014 22:06

Onsdag ♥

 

Hallojsan, Idag vakna jag tidigt gick upp gjorde mig i ordning och packa väskan, sen tog jag den tidiga bussen som går runt 7:26 därför jag skulle till stockholm med min klass :) till "tekniska museet" , själv tycker jag bussresan va mer rolig än själva museet haha ♥. kom väl runt 18 snåret gick över torget därför jag skulle ta bussen hem till Valbo, när jag väl kom hem hade dom redan käkat och de fanns inget över så jag gick ner o köpte en kebab åt mig själv hihi, sen resten av dagen har jag bara varit hemma i chillat framför datorn :) 

 

// Hade ♥ hoppas ni också hade en sköndag 

Av Felix - 24 november 2014 22:04

Måndag ♥

 

Hej alla läsare hoppas ni haft en awesome dag, Själv har de vart ganska chill, internet va nere på skolan så vi satt mest o kolla på film, vart inte så mycket jobb sen fick vi även en ny svenska lärare en gammal en... men hon verkar ganska chill iallafall. och det regna jätte mycket när jag skulle ta bussen hem.. så jag frös jätte mycket och mitt hår vart förstört. sen när jag kom hem tog jag en varm dusch och prata med älsklingen ♥

 


 

 En sak jag längtar till ♥

 

Det finns en sak i livet jag längtar till och de är att gifta sig hehe ♥... tänk att vakna bredvid den man älskar varje dag, bära en ring, alltid ha nån hemma ♥ sin första natt tillsammans i sin första lägenhet, sen om några år bestämmer man sig för att skaffa ett barn och kanske flytta till en större ställe i nåt annat land / stad, åka jorden runt till alla länder och städer med den man älskar se alla underbara platser tillsammans ♥

Av Felix - 23 november 2014 22:18

Ville Bara säga hej, och hoppas ni haft en skön söndag. Och snacka lite om vad som finns i mitt huvud nu

 

Tankar?

Ville bara få ur de här ut ur mitt huvud innan jag ska sova, ibland hjälper de faktiskt att skriva vad man tänker innan man ska sova så slipper man tänka på de. Ibland känns bara allt så värdelöst och att man inte betyder nåt, och vissa dagar mår man awesome och är typ hur glad som helst utan anledning. Fast livet kan ju inte va perfekt eller hur? fast livet verkar perfekt så är de alltid nåt som saknas och man känner att man inte är räcker för den personen eller flera personer, men det går alltid att fixa de problemet ♥ och när jag skriver om sånt här tänker jag också lite på mobbning... har själv aldrig blivit det men, jag vet hur de känns att sitta där ensam på rasterna när jag bytte skola, och nu till alla 99:or som ska börja gymnasie. va inte rädd att ni inte kommer passa in eller inte få några vänner, därför alla på den linjen du har valt kommer ha samma intressen och de är enklare att skaffa vänner, och va inte rädd för att gå fram o prata med nån eller att ni har valt fel linje, första året suger, men sen kommer allt bli kul lovar ♥ aja det är nästan allt jag har att säga 

 

 

Hon?

Det är ganska fantastiskt hur man kan älska en person så himla mycket, fast de är inte så konsigt därför den tjej jag skriver om, är den underbaraste tjejen i världen och en ängel från himlen. fast jag mådde skit o bröt ihop i helgen så fanns hon där för mig ♥ och lyckades få mig le fast jag grina hur mycket som helst, älskar dig så mycket du är unik och har alla egenskaperna,  Can`t ask for a better girl  

Av Felix - 22 november 2014 18:43

                                



                                                                                 

Åh Älskling

Vill fylla mellan rummen mellan dina fingrar

med mina

och hålla dig i mina armar

för att rädda dig från alla mardrömmar du har på nätterna 

och viska i ditt öra

hur vacker du är i månskenet

i hopp att du tror på mig den här gången

låt mig älska dig

Av Felix - 21 november 2014 20:25

Fredag

 

Hej hej , dagen börjar väl som vanligt, vaknar av ett god morgon sms från min älskling ligger kvar några minuter och snackar med henne♥, sen gick jag upp drog på mig lite kläder o gjorde mig i ordning, drog till bussen sen när jag var framme i stan gick jag till gymmet och hade ett pass för hela kroppen på ungefär 50min, sen när jag var klar åkte jag till skolan hade två lektioner som vanligt, fick dock sluta lite tidigare därför jag vart klar ganska fort. sen åkte jag hem tog en promenad med min älskade hund, sen har jag faktiskt inte gjort så mycket har typ bara chillat i min säng o snackat med älsklingen som åkte på träning så nu har jag tråkigt igen

 

Fast om ni vill snacka eller lust att va sociala adda mig

kik / snap: Feelixbraandt

twitter: Felixbrandt2

Av Felix - 19 november 2014 20:49

 

När man mår som sämst, o inte kan le längre, när jag känner att jag bara vill dö typ. Så kommer alltid min älskling♥ hur dåligt jag än mår även om jag vägrar säga anledningen varför jag är nere o ledsen, så säger jag allt till henne konstigt nog ♥älskar dig så obeskrivligt mycket, du kan alltid få mig le eller skratta när jag som sämst, du bryr dig alltid om mig o stöttar mig, om du läser de här så älskar jag dig♥

 

Av Felix - 19 november 2014 16:25

 

__________________________________________________________________________________________________

hej  bloggen. Det blev ett axel/tricepspass imorse vilket resulterade i hyfsat skakiga armar. Jag började med ett 10 km pass på crosstrainern och gick sedan över till styrketräningen.

10 reps x 4 kabelpress
10 reps x 4 axelpress
8 reps x 4 hantellyft åt sidan 
8 reps x 4 tricepspress

__________________________________________________________________________________________________



Av Felix - 19 november 2014 16:05

 

__________________________________________________________________________________________________


Lunch

 

Hej allihop hoppas ni haft en skön onsdag, har inte gjort så mycket idag, först var jag hos doktorn o snacka om min medicin och kolla blodtryck osv, sen stack jag till skolan hade två lektioner, sen vart de lunch på java med mina kompisar, sen blir de hem o chilla 

__________________________________________________________________________________________________








Presentation


Hej Jag heter Felix , och är 16 år gammal och går första året på Real gymnasiet och studerar it/webdesign,

Mina intressen är precis vad jag pluggar, vilket är grafisk formgivning, webbdesign och rörlig bild. Även foto- och filmredigering, layout


Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards