chasingmydreams

Alla inlägg under november 2014

Av Felix - 2 november 2014 13:15

  


your CHARM caught me,
shot like an ENCHANTED CRYSTAL ARROW.

a WISH granted, an ASTRAL BLESSING I received .

I cannot hide my feelings, even in the TWILIGHT 
SHROUD.

I am your COURAGE from those UNSEEEN 
THREATS and UNSEEN PREDATORS, no one can DEFILE 
our bond.

I will CONDEMN every enemies and give them 
CONCUSSIVE BLOWS.

I may have the TITAN'S WRATH,
but you are my COURAGE, you INSPIRE me to be the 
man that I can be. 

for every MOONFALL, MONSOON and TIDAL WAVE.

you can just STAND BEHIND ME, for
my SHIELD of DAYBREAK will not SHATTER.

together we are UNBREAKABLE and an UNSTOPABLE 
FORCE.

my love for you will never BURNOUT
with PERSEVERANCE, I am your GRANDMASTER'S MIGHT

I will love you up to my LAST BREATH, until our Destiny Rewind
Av Felix - 1 november 2014 15:42



Hur gammal är du?

Jag är 16 år gammal 

 

När vakna du idag? 

Vakna runt 9:30


Vad åt du till frukost?

Drack te, och två ost mackor


Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig?

Jag Livestreamar nästan varje dag

Jag är sponsrad

Jag är Ganska kort 

 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?

Om jag ska va helt ärlig, så är jag nöjd med allt, fast om

jag måste välja nåt, så är jag mest nöjd med kroppen, 

o minst nöjd med min stora näsa


Vad har du gjort idag?

idag har jag faktiskt inte gjort nånting typ.. bara varit hemma i chillat 

 

Vilken film såg du senast?

Jag o några vänner gick på Annabelle, ger filmen 3/5


Är du besatt av någonting?

Skulle inte säga att jag är besatt av någonting men jag gillar en hel del saker 

 


Beskriv platsen du befinner dig på just nu:

en fyra i Valbo, ligger i sängen & bloggar 


vad lyssnar du på just nu?

SirensCeol - Souvenir (feat. Alexa Lusader)

 

Hur går du helst klädd?


Jeans och en stickad tröja 

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 


Jag är alltid trött på morgonen och har de svårt att ta mig upp,

Älskar kvällar 

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Grundskolan: Svenska

Högstadiet: Musik & Engelska 

Gymnasiet: Webdesign 

 

Vad köpte du senast? 

köpte tröjan ni ser på bilden och en svart/röd rutig skjorta, och ett par boots 

även en Frappés på wayne`s

 

Vad har du i dina fickor?

Min mobil och ett bankkort 

 

Vilken är din favoritaffär? 

Jag Shoppar mest hos standard affärerna typ H&M osv , annars Zara, Zalando, Stayhard

 

Vilka smeknamn har du haft? 

Blir oftast kallad för BrandtFellan, Felppa

 


Presentation


Hej Jag heter Felix , och är 16 år gammal och går första året på Real gymnasiet och studerar it/webdesign,

Mina intressen är precis vad jag pluggar, vilket är grafisk formgivning, webbdesign och rörlig bild. Även foto- och filmredigering, layout


Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards