chasingmydreams

Direktlänk till inlägg 10 november 2014

Elva Dar

Av Felix - 10 november 2014 21:18

 

ETT

Du bad mig att vara bara din på en kväll
Även om vi va ifrån varandra 

Vi kunde inte få den andra ur våra huvuden

" Jag sa ja " utan tvekan 


Två, Tre

Det paket som vi sände

Inslaget i kärlek och skarvas

Med en doft av vår lukt

Första gången jag höll något

Till dig, mina tårar hade minskat

 


Fyra, Fem

Jag har hittat mig själv stirrar på en
karta, pekat på en punkt där du skulle
vara. Fan dessa kilometer hålla
dig från mig.

 

Sex, Sju

Varför är begäret för din hud
mot min de enda som
orsakar smärta och njutning? ingen
 förstår att en enkel berörning

är en skatt

 

Åtta, nio

Dom sena nätter av att jag älskar dig. jag älskar
dig mer. Tanken plågar mig
fortfarande, jag har aldrig känt så förut.

 

Tio

Jag säger: "Jag vet att jag är en handfull, jag vet
Jag är en fullständig röra. "
Hon säger: "Jag kommer inte älska dig mindre för det"

 

Elva

Jag kunde gråta, inte för att du är borta
men eftersom du är fortfarande här
Bara stanna hos mig så länge som vi fortsätter
att existera, håll min hand så hårt 

så den blir lila 

 

// Hoppas ni gillade den :) Natti <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix - 10 januari 2015 17:11


    De här är då den nya bloggen, jag snacka ju tidigare i mitt förra inlägg tror jag, att jag skulle flytta min blogg, och ny har jag gjort det. den här bloggen kommer fortfarande va kvar   Så följ gärna min nya blogg på : Nouw.com/chasing...

Av Felix - 4 januari 2015 03:36


    Söndag   Kan verkligen inte sova, så varför inte skriva ett litet inlägg till er. Jag vakna runt 14:00 idag, gick upp åt lite brunch sen åkte jag , mammi och syrran till ikea för att köpa lite saker till mitt rum. ehh det kommer trolig...

Av Felix - 1 januari 2015 20:15


  Vill bara tacka gud som gjorde att jag träffa en sån fantastiskt Tjej♥ Jag kommer va krigaren som slås o kämpar för vår kärlek, Jag kommer va din vägg och sköld för alla faror, Du kommer va Drottningen i kungariket som finns i mi...

Av Felix - 1 januari 2015 19:22

                                                                                                  Sommaren 2014   Här är lite bilder på vad jag gjorde i Sommras, Börja sommaren med att ta examen från en skola som heter "sofiedalskolan" de...

Av Felix - 31 december 2014 16:08


    Onsdag    hoppas ni har haft en skön start på nyårs afton, själv så har jag bara handlat o sånt till i kväll. börja dagen med att vakna lite sent, eller jag vakna tidigt o somna om x antal gånger hehe. sen när jag äntligen va uppe drog...

Presentation


Hej Jag heter Felix , och är 16 år gammal och går första året på Real gymnasiet och studerar it/webdesign,

Mina intressen är precis vad jag pluggar, vilket är grafisk formgivning, webbdesign och rörlig bild. Även foto- och filmredigering, layout


Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards